Smart badge vs visit connect

Wat is het verschil?

Visit Connect? Touch & Collect? Smart badge? Hoort u het in Keulen donderen? Lees dan zeker onderstaande info!

 

SMART BADGE

  • Op initiatief van de bezoeker
  • Alle exposanten kunnen hun info verspreiden via de reader (info opgeladen op My Easyfairs)
  • Geen gesprek nodig met de bezoeker, installeer de reader op uw stand en zij krijgen automatisch uw informatie toegestuurd
  • GoLeads/GoPlus exposanten ontvangen een bezoekerslijst met data uit de registratie als ze bij u op de stand gescand hebben. GoVisibility exposanten krijgen enkel het aantal touches te zien.

VISIT CONNECT

  • Op initiatief van de exposant

  • Alleen exposanten met een GoLeads of GoPlus kunnen deze app gebruiken

  • U kan de app op één (GoLeads) of drie (GoPlus) toestellen installeren

  • Kwalificeer leads door vragen te stellen en notities te nemen in de app

  • Verzamel alle informatie op één punt

  • Lead opvolging: contacteer de bezoeker na de beurs